YEAH!

Tjalle!
Nu mår man sämre än vad jag gjorde igår. Har haft svin hög feber och ont i hela kroppen och i halsen som faan, hela natten. Inte fasen var det juh nå bättre på morgonen heller. Hojja. Alltid ska det jävlar vara nått! Har mått balle halva dagen. Var dock och inhandlade lite medicin åt mig på apoteket. Hjälper juh lagomt mkt, int!

Nåja, tog lite panodil, ibumetin och bisolvon så var man redo för hockey. Har varit och sett när Lule mötte frölunda. Förbannat roligt match att se. Tycker jag iaf haha. Tyvärr fick jag sitta brevid en gubbe som jag tror, lever på rå lök. Och inte kunde han stänga munnen heller. Nåja, jag överlevde juh. Plus att Lule vann med 5-1 ;) YEAH!

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska krypa ner i sängen under duntäcket ihopp om att tabletterna ska börja värka snart. För nu känner jag hur feber sakta men säkert kommer krypandes. Imorrn blire hemfärd och det blir nog att stanna hemma hela helgen. Då blir lillebror glad iaf ^^

Nu sängen! Godnatt sen sverige.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0