Yeah sure

Tjalle!
Då var man tbx i Boden igen. Kan medela att hela allt detta med att möta svärmor och svärfar osv har gått hur bra som helst. Började första stoppet i Ryssland så nu har min familia fått träffa Mattias. Han blev såklart omtyckt, och mamma tycker han är såå söt! Fast jaa, jag förstår henne juh verkligen! Viktor har juh en ny idol nu också skulle man väl kunna säga haha.
Näe men det var riktigt trevligt och nu fick jag juh visa upp min "hemma plan", inte så mkt att visa men?! Haha.

Igår bar det iväg till Hedenäset och det var min tur att svettas. Även där gick det hur bra som helst. Mattias mamma och pappa är hur söta och trevliga som helst och vi har även där haft det jätte mysigt. Badade bastu och drack öl igår. Värre trevligt. Sen idag har jag väl inte varit den mest sociala människan på planeten. Har haft feber och ont i huvvet i stort sett hela dagen. Nåja, baby har tagit hand om mig (som vanligt) haha stackarn!

Men men, nu är vi som sagt tbx i Boden igen. Imorrn ska vi och kolla hockey, JIPPIE! :D Håller dock alla tummar och tår på att min huvudvärk och feber har försvunnit tills jag öppnar mina ögon efter en, förhoppningsvis, god natts sömn!
Nu ska jag springa till sängs där världens underbaraste människa ligger och väntar på mig. Fattar inte hur jag kan ha sån tur att jag hittat någon som dig!? Du är verkligen bäst baby!
<3
Godnatt sen då resterande av sverige.



Over and out
Puss&Peace





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0