WHATEVER!

Tjalle!
Har nu suttit med penna i handen i ett x antal timmar för att fixa ihop nått bra till Johanna. Har skissat på lite alla möjliga förslag. Är svårt som satan! Och själv blir jag förbannat sugen på att gadda mig måste jag juh säga. Nåja, vad det blir av allt det där återstår att se. Mitt i allt tycker hon det är skit fult ändå :P Haha!

Idag har vi vart förbannat duktiga! Baby och jag har nämligen vart ut och promenerat cirkus 6km. Skönt som satan! Fast imorrn har man väl sån träningsvärk så man inte orkar ta sig upp ur sängen haha. Näe min plan är faktiskt att gå samma runda imorrn, och imorrn blir det nog att göra det själv dessutom. Tur att Mp3 och mobiltelefoner finns ;)

Vad som händer resterande av kvällen vet jag inte riktigt än!? Är sugen på att se film, nu igen. Men det är som kul, och mysigt som fåå för den delen. Imorrn tänkte jag ta tummen ur arslet och knalla runt med CVn och hoppas på att det är någon som vill anställa en smart, fet rökande fritidsforskare som mig. Det skulle kännas nice. Dock är jag väl inte direkt känd som kvinnan med mest tur på vår planet. Men men, man kan juh inte göra annat än leva på hoppet!
Cya.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0