Tallulah

Tjalle!
Vart varken promenad lr käk för min del haha. Däremot tog jag till saxen och klippte Mattias. Jag tror han vart nöjd!? Haha, jag tyckte han vart fin iaf ;P Sen for vi en liten runda på stan för att inhandla en shampo/balsam,...hylla!? Ja men en sån man har i duschen iaf. Tror ni kanske begriper vad jag menar!? Sen väl tbx hos Mattias gav jag honom först massage som jag senare fick igen. Guuuud så skönt det var! Baby vi måste börja med massage oftare!

Just nu står baby i köket och lagar mat. Tycker han passar jätte bra i köket ;) Lr i köket ser han bra ut och han är duktig på att laga mat, dock det här med att rensa skafferiet på typ, hmm kryddor. Det däremot kanske inte tillhör han starka sida. Men ey, baby är lika snygg förde ;) Haha.

Ikväll blire nog bara chill, som vanligt. Ändå skönt som faan. Är lite sugen på att se film, men först och främst äre hockey som gäller. Såg föresten filmen "Patrik 1,5" för ett par dar sen, och den var jätte bra. Dock inte lika coolt att det slutar med att man sitter och grinar i en bög komedi... Hejja Emelie! Nåja, bra var den och jag rekomenderar den.
Nu tbx till köket.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0