Soo sweet

Tjalle!
Ja jag har inte uppdaterat på ett tag, förlåt. Ska försöka bättra mig haha! Har inte gjort allt för mkt spännande saker dock tror jag!? Idag har jag då defenitivt inte gjort någonting vettigt alls. Typ stigit upp!? Nåja, tänkte ta mig i kragen och få nå ryck, kanske städa lite? Diska? Handla? Ja jag måste nog jobba på att vara en bra tjej idag.

Blev på bajs humör nyss, vet själv inte riktigt varför, men men. Man kan väl inte alltid vara glad!? Är dock inget bitterfitts humös som kommer sitta i långvarigt, näe. Tror jag ska ringa till Jöntti och snacka lite skit. Det brukar lätta på trycket ;)
Imorrn bär det kanske av hem till äckel kalix. Har inte vart där på ett tag och min familj har till och med börjat sakna mig, då får man lite dåligt samvete om måste juh nästan åka hem. Måste kolla min rygg också, wiie.

Näe nu ska jag göra nått vettigt. Känner hur jag bara sitter och skriver massor av ingenting här så. Ses&hörs.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0