Skissande

Tjalle!
Sitter just nu och ritar för fullt. Lr njaa nu har jag tagit en liten paus. Men innan pausen har jag ritat i över en timme. Vart sugen som satan på att rita så jag greppade papper och penna. Skissar på lite olika tattoos. Har sökt runt lite och fick lite insperation att börja rita upp Johannas gadd nu :) Haha är som ett tag sen hon bett mig göra det men men, bättre sent än aldrig ;)

Baby är på hockey och kommer hem på..hmm..ja han sa iaf när han skulle komma hem, jag har bara råkat glömma bort det haha. Nåja, bara han kommer hem är jag nöjd. När han väl kommer hem skulle vi nog och hyra film. Är faktiskt riktigt sugen på att köpa nå snask också. Nåja, den som lever får se. Nu ska jag rita vidare medans insperationens låga fortfarande brinner, haha!

Om kvällen slutar med att jag sitter med teckningen klar i min hand och den är i en hel bit, då kanske jag lägger ut det här sen. MEN,..det återstår att se. Cya!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer
johanna

detta blir mkt spännande :D puss <3

2009-03-18 @ 11:32:56
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0