Ny friserad

Tjalle!
Vaknade kl 10 idag igen, helt av  mig själv. Faktiskt riktigt skönt att stiga upp den tiden. Det känns som lagom :) Väl när jag steg upp började jag joxa med håret på nästan en gång. Först gjorde jag slingor i hela håret, sen klippte jag mig själv vilket inte var lika lätt haha. Nåja, fick väl till det hyffsat iaf. Fast baby tycker det ser ut som att jag sparar slutspels skägg HAHAH! Haha näe det gör han inte, blev bara lite missförstånd för en sekund haha.
Näe men det är skönt att äntligen ha fått lite föränring i håret, och ja jag måste nog säga att jag vart nöjd :)

Nu är jag tbx hos baby, sköönt som fåå. Han saknat honom massor (som vanligt när jag inte är med honom haha).
Ikväll blire nog bara chill. Baby ska upp tidigt imorrn och dömma hockey, så för mig blir det säkert att glo på en massa hockey imorrn :) Nu ska jag gå och pussa på min karl, han ser så jävla snygg ut där han sitter ;) Cya!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0