Nu vill jag tälta också

Tjalle!
Kvällen har vart hur lugn som helst. Har sett på "Ballar av stål" med Mattias. Tyckte vissa var roliga, andra mest pinsamma. Sen var jag som vanligt (världens bästa tjej, haha) och gav baby massage i ansiktet och tinningarna tills han somnade. Det tog juh dock inte allt för länge haha ;) Sötnosen min.
Sen har jag roat mig själv genom att se på BB och smyg ätit chips, hehe. Var ganska roliga avsnitt av BB och se nu också. Och Linda slutar aldrig imponera mig med sin dumhet, det är helt otroligt! En applåd till dig Linda, du är iaf underhållande!

I en av pauserna när jag var på väg att smyga ut från tv/sovrummet (där mattias ligger och sover), så säger han mitt i allt " - Men ska vi ha tältet på bakgråden då lr!?" Haha längesen han pratat i sömnen nu. Tycker alltid det är lika spännande att sova med han, för man vet aldrig vad man kommer att få höra.
Inte nog med det, nu fick han mig att längta ännu mera efter sommaren, jag vill tälta! Någon som vill tälta med mig i sommar!?

Tbx till den kalla och bittra sanningen, det börjar bli läggdags. Natt ryken nu, sen sängen där baby redan ligger som en utslagen hjälte. Godnatt Sverige!



Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0