Men suuuug!!

Mår bajs, är trött less och irriterad som faan. Vet inte riktigt varför? Känner mig bara allmänt sur fittig lr nått. Har iaf bestämt mig för att gå och sova för natten nu. Försöka iaf. För jag är verkligen inte som folk i huvvet just nu. Och ont har man hela tiden nånstans. MAAAH! Kan jag nån gång bara få vara frisk lr slippa ha ont nånstans, snälla!!
Har fått tbx feber nu också. Jag som trodde jag var på bättrings vägen. Men men. Emelie Nilsson och hennes tur.
Nu ska jag sluta sitta och skriva ner mig bitterhet. Ska försöka sova så det fortare blir en ny dag. Ny dag nya tag. right!?

Men jag måste dock få tillägga att jag saknar min Mattias. Faktiskt riktigt mkt! Nåja,
Godnatt sverige. Ha en trevlig lördag kväll. Det kommer inte jag ha.

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0