Jag har ont i näsan

Tjalle!
Vaknade vid 10 idag igen, faan vad duktig jag är, yeah! Skönt att faktiskt ha vänt lite på dygnet. Men idag när man vaknade insåg man att man hade hela sängen för sig själv igen. Pluset med det är att man kan lägga sig som ett kryss över hela sängen och dega vidare. Men så vart det inte heller, var på tok för pigg för att sova vidare. Sköönt ändå!
Det som inte var lika skönt var smärtan i min näsa, har fått en finne i näsan. Den syns inte men ont som faan gör det. Maah! det kallar jag helt i onödan! Nåja,

Nu sitter jag och funderar på om jag är tillräckligt hungrig för att smaska i mig resterande av min otroligt goda tex-mex macka. Är inte så jäkla haj på det här med frulle. Men har juh faktiskt vart vaken i över en timme så det borde juh fasen gå ner nu!?

Näe nu tror jag att jag ska lyxa till morgonen med ett avsnitt av DH. Satt och grinade i avsnittet jag såg sist haha. Emelie goes soft haha. Nåja gott folk, Cya.


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
Emma

Snygga bilder !! <33 I love it ! alltsådu knäpper så fina bilder på dig själv !! <33

2009-03-23 @ 14:54:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0