JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Tjalle!
Fick just världens bästa nyheter, Min älskade underbara och bästa vän Emil kommer hem till sommaren!! Biljetten är bokad! Maah blev så glad så det är helt sjukt. Emil är en av mina absolut bästa vänner, och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan han!? Emil är bäst och det bästa av allt är att han faktiskt kommer hem fast han sa att han inte skulle. hehe :P Nu kan INGENTING förstöra denna kvällens glädje, men det är juh en dag imorrn med. blä.

Nu ska vi mingla iväg, seeeeeee yaaaaaaa!


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
Emil

Shit vilken bra respons det blev hära då :D

Du är också bäst! Ses snart



2009-03-23 @ 18:42:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0