It hurts

Tjalle!
Ja nog vart man gode i gasen igår. Hade iaf trevligt som faan. Var på puben p som vanligt höll jag på att säga haha ;D Fick min kära Emelicious dessutom så jag var väl nöjd haha. Nåja, en bra kväll! Magen höll igår iaf.

Idag har jag mått illa och haft ont i magen, igen. Fattar inte hur fasen min mage fungerar egentligen!? Borde inte vara magkatarr med tanke på att jag kunde dricka igår. Annars hade jag faan spytt dirr efter minsta lilla alkoholen. Men någonting är fel, så mkt kan jag säga. Vad det är vet jag juh dock inte. Det enda jag vet är att så här går jag inte länge till utan att hälsa på farbror doktorn. Börjar juh vara ett tag sen man hade nått uphittat "Fel". Så snart kommer det väl igen. Nåja, det återstår juh att se vad som händer och sker.

Nu ska jag krypa ner i soffan med baby ihopp om att magen ska lugna sig. Snart är det dags för john blund att hälsa på också tycker jag. Skulle vara skönt att sova och bara slippa ha denna känsla i magen. Näe, Godnatt sen sverige.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0