Goood morning

Tjalle!
Godmorgon, lr njaa, God lunch!? Men jag har faktiskt varit vaken sen kl 10 fast jag kanske inte somnade så där jätte tidigt.
Har börjat drömma helt sjukt mkt nu varje natt? Alltså då menar jag verkligen sjukt mkt! Inte heller dom normalaste drömmarna man har direkt heller!? Kanske beror det på att jag inte är en normal människa!? Nåja, sover gör jag juh iaf ;)

Denna dag är väl inte än så länge så där väl planerad. Vill se hockey iaf, men att få se matchen live verkar vara något svårt tyvärr :( I "värsta" fall är väl tanken att fara på diners och se matchen där. Äh bara jag får se matchen är jag nöjd! :)

Nu, lr typ snart ska vi käka frulle, lr lunch!? nåja, vi ska käka iaf. Friberhavregrynsgröt, mmmmm! Det är fasen gott! Antingen med lingonsylt lr med banan i. Tyvärr har Mattias inga bananer hemma så det får bli med lingonsylt.
Nu känner jag att jag har liksom inget vettigt att dela med mig så jag slutar här och skriver mera sen istället. Soo loong!



Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
Sabine - Ab imo pectore

duktigt å äta gröt till frukost :)

2009-03-09 @ 20:24:01
URL: http://enibas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0