God morgon

Tjalle!
Vaknade för nått tag sen. Knallade ut med Molly som ville ut, hämtade posten och nu sitter jag här. Jag har planer på att gå och gräva ner mig i vår stora snöhög som finns på våran gård, och sola. Kanske kokar mig en termos med choklad och parkerar mig där ;) Kanske man får lite färg i ansiktet också. Just nu ser man ut som ett jävla lik.

Senare mot kvällen blir det att fara till Boden igen, sköönt! Jag blir faan koko av att sitta hemma och göra massor av ingenting. Nåja, har vart duktig och hållt mig hemma i två hela dagar. Fast jag vet en som kommer bli besviken när jag far, minst lillebror. Förlåt :/
Näe nu ska jag koka chokladen ;P


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0