GO LULE!

Tjalle!
Har överlevt dagen hitills. Hade väl ingen bra start på dagen direkt, men men. Fick mig kaffe när jag kom till Kalix och efter det blev jag väl lite mer som folk :) Sen efter mötet vart jag lite mer peppad på livet när jag fick tips på olika jobb osv. Nu måste jag bara ta tummen ur arslet och söka dom haha!
Har umgåtts med Johanna, Sandra och Stefan. Har varit ute och fikat, spelat air-hockey och svammlat en hel del. Riktigt trevligt! :)

Just nu sitter jag hemma i ryssland. Känns ovant att vara hemma haha. Ska dok snart fara igen. Hockey ikväll you know ;) haha. Men ikväll har jag fått med mig två brudar att se hockey med mig också :D Gissa vilka? ;P

Näe nu ska jag börja bege mig. Ska nog plinga min karl och höra vad han pysslar med. Han kanske har glömt bort mig!? Haha. Baby är bäst!
<3

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0