Cleaning lady

Tjalle!
Ja nog skulle jag själv kunna kalla mig själv kreativ och duktig idag ändå. Har hållt igång och städat i cirkus 3 timmar. Jag har röjt undan en hel del som legat framme, plockat till, dammtorkad, dammsugit, dammat mattor, bytt sängkläder, skurat, diskat osv osv. Har hunnit vara på coop på två gånger och handlat. Första gången inhandlade jag mest mat, andra resan köpte jag mest "lukta gott" prylar (typ doft block) och en duk till baby. Okej köpte faktiskt en fet godis påse också, men jag tycker jag har gjort mig förtjänt av lite götta ikväll. Och baby kanske får smaka om han är snäll ;)

Man kan säga såhär, tur att jag passerade en spegel innan jag begav mig till coop igen. Efter att ha dammat Mattias mattor så såg jag nämligen ut som om någon hällt ut en dammsugar påse full i skräp över mig. Yes! Borsta av det värsta och knallade iväg ändå haha. Känner mig med andra ord jävligt fräsch nu, int! Ska gå och ta mig en dusch så jag med mig doft inte förpestar den otroligt goda lukt som faktiskt finns i Mattias lägenhet nu. Känner mig faktiskt riktigt välförtjänt av en dusch just nu. Ja jag har vart en bra tjej idag, tycker jag iaf ;P



Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0