Ben&Jerry

Tjalle!
Jajemänsan, nog tog Emelie tummen ur arslet och var ut och gick samma runda som igår. Försökte hålla en rätt hög takt hela vägen, och med tanke på min otroligt värdelösa kondition är jag ändå mkt nöjd på min insats!
Efter en efterlängtat dusch gjorde jag mig i ordning och skulle gå förbi en affär och höra efter jobb. Missade dock personal chefen med 5 min...bitter. Nåja, det är juh en dag imorrn med.

Sen har jag mest suttit och roat mig själv. Glott på lite tv och suttit parkerad vid dumburken. Skulle kanske fortsätta i samma takt som världens bästa tjej och diska till Mattias!? Njaa, det återstår och se om jag orkar vara bäst idag ;) Haha!
Ikväll blire iaf hockey en sväng fick jag nyss höra, det blir säkert nice nice. Sen tippar jag att resterande av kvällen blir mkt lugn. Nu ska jag springa förbi statoil och inhandla mig en cola, i need it now!

Föresten, har ni inte ätit Ben&Jerrys nya Wich så måste ni göra det. TO DIE FOR!


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0