Back in boden

Tjalle!
Kan juh börja med att be om ursäkte för mitt tidigare mindre muntra inlägg haha. Gick faktiskt och la mig precis som jag skrev. Var så duktig och somnade väl kring 21 igår kväll och har sovit ända till 08.30 imorse. Skönt som faan! Är dock inte van att stiga upp den tiden, och dessutom vara pigg då! Läskigt, men skönt.

Följde med bror och pappi till Boden. Bror skulle och hämta en cross och jag, jaa, jag saknade min Mattia som sagt ;) Så nu är man tbx i Boden. Skönt att slippa Kalix och helt underbart att få vara hos baby igen. Men han jobbar juh dock nu så jag försöker roa mig själv. Sitter och lyssnar på musik och glor efter jobb på ams. Hittar dock ingenting särskilt intressant. Blä. Har någon ett jobb att ge mig?

Nu tänkte jag fördriva tiden genom att glo på något avsnitt av DH :) Kladdar säkert mera sen, Även då i brist på annat. Cya!



Over and out
Puss&Peace


http://www.youtube.com/watch?v=gCfZvXc6A_g&NR=1




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0