Sorry

Ni som hann läsa mitt förra fylle-inlägg. Haha. Jag vet själv inte riktigt vad jag menade,men jag var lycklig igår iaf haha! Hade grymt roligt med yokoo babe. Vi for till farmen och skaka loss och träffade massa folk. näe det var en riktigt bra dag! Synd bara att Mattias var tvungen att jobba, hade varit ännu bättre att få ha med honom. Har juh knappt sett älsko ihelg :( Nåja, det hinner vi ta igen! :) Imorrn blire en visit över till Kalix, men bara under dagen. Har lite ärenden att fixa. Bläää och skit vad tråkigt att köra Boden vägen. Tur att jag får sällskap iaf :D

Nu måste jag återigen försöka sova. Saknar Mattias väääääldigt mkt dock, tycker inte alls om det här med att sova utan han. Sängen är för stor! Men men, ska upp 8.30 imorrn, så det är verkligen dags för kudden. Cya.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0