Som jag trodde

Så blir det operation till hösten,..igen. Återigen denna gång titthåls. Kan förklara mer nån annan dag, men inte just nu.

Idag har jag varit helt slut, sovit lite på dagen och inväntat baby. Sen käkade vi MAX mat och var sedan och hyrde film. Filmen var inte alls bra (som vanligt när jag väljer). Men men, fick iaf mysa med baby, vilket var otroligt uppskattat! :) Måste juh passa på för senare idag beger jag mig till Kalix och får inte se honom på flera dagar, blä! men men, har en massa saker som ska göras, allt från balfrisyr till att fira alla min kära vänner som stod på sig i skolan och nu lyckats ta sig till studenten :) Sen ska det bli kul att träffa familia, saknar dom rätt mkt faktiskt.
Nåja, kommer vara rätt stressiga dagar dom här närmsta iaf. Hoppas magen står ut med mig.

Nu ska jag ringa lillebror och höra vad han har för sig. Storasyster kan nämligen inte sova, och jag råkar veta att jag har en lillebror som veän han har sömn problem :P
Cya!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0