Som det ska va

Min underbara pojkvän står och fixar krubb åt oss just nu, precis som det ska vara! Me like ;) Det är en sån bra plats jag har här vid datorn, för jag ser nämligen rakt in i köket, där min otroligt sexiga karl står där. Lr kanske man ska vara ärligt och säga att det är hans bakdel mina ögon liksom dras till. 10 points butt!
Nog om "min" rumpa nu.

Idag snorar man faan nästan lika mkt. Undrar hur jävla länge det har tänkt hålla i sig egentligen!? För jag börjar då iaf bli förbannat less! Fortsätter jag snyta mig på det här sättet kommer jag tillslut lyckas snyta ur hjärnan och det skulle juh faktiskt vara mindre kul. Blä för snor.


Vad som händer och sker idag har jag faktiskt ingen aning om? Skulle väl tippa att det inte kommer hända allt för mkt med tanke på att det är söndag och,...tjaa...det är söndag.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0