Nu luktar jag gott igen

Tack vare min underbara pojkvän ;) Inte nog med att han är så snäll och köper mig min efterlängtade Ed hardy parfym, han köper även min "gamla" Paris Hilton Heiress, som både jag och han tycker luktar så jääävla gott. Så nu ni luktar jag gott som satan om jag får säga det själv ;D Glömde föresten säga att vissa fick 10 röda rosor igår också ;) Guess who? ME! :D
Återigen, Tack världens bästa och underbaraste Mattias! <3 Älskar dig!

Gårdagen gick åt att umgås med Mattias och Mattias. Nej jag är inte cp, det finns två Mattias. Lr asså, Min Mattias vän Mattias var också här. Haha nu vart det svammligt! Men ni kanske fattar? Iaf, vi såg på film och jyrade på. Första filmen var "Yes man" och jag tyckte den var as rolig. Fick sig mer än ett skratt. Den andra filmen kommer jag inte ens ihåg vad den hette, men sög gjorde den! Inte undra på, Brad pitt var juh med i den HAHA! I´m not a fan.

Denna dag har jag varit lat som satan och inte alls fått mkt gjort. Däremot har min bättre hälft varit otroligt kreativ :)
Sen har vi lagat mat tsm och allmänt chillat på. Längtar som faan tills min förkylning är borta. Den vill fasen inte släppa! Och jag som såg så fram emot att börja yoga,..nåja. Nångång släpper den väl!?

Nu ska jag dega ner mig i soffan och lukta på mig själv. För jag luktar gott! ;) HAHA!



Over and out
Puss&Peace






Kommentarer
Madde

Har du fyllt år ? :O När du fått en massa presenter ? :D

2009-06-23 @ 23:16:10
URL: http://honmadde.blogg.se/
madde

Faan va gullit :)

2009-06-24 @ 19:58:46
URL: http://honmadde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0