Kan inte sova

Problemet är juh inte att jag inte är trött, för det är jag verkligen. Men saknar att kunna krypa ner i min karls trygga famn, mmmmm! Nåja, han kommer juh om ca 4 timmar, blä! Får väl försöka sova under tiden.

Var juh och hyrde två filmer här tidigare. Har sett en utav dom iaf. "Rally brudar", den var faktiskt helt ok. Kanske inte det bästa jag sett, men helt klart så dög den :) Sparar den andra filmen tills imorrn så har jag anledning att få kramas och mysa mer med min karl. Förhoppningsvis klagar han inte på det ;)
Förövrigt har kvällen varit mkt lugn. Surrat en hel del i telefonen och svammlat på. Har försten vart duktig och lagt ut en massa nya bilder på pixbox nu också. Så ni får mer än gärna kika och kommentera :) Ska försöka bli lite mer aktiv med kameran nu. Synd att man är så dålig att fota, det är juh så förbannat kul att kunna gå tbx och kolla på bilder juh! :) Nåja, man försöker juh iaf.

http://miss-emelicious.pixbox.se

Nu ska jag snoka runt en sväng, sen ska jag göra ett nytt försök att sova, utan min Mattias :( Hojja, man är juh så kär så det är nästan obehagligt. Men samtidigt är det helt Fu**ing underbart!!! Näe slut på smöret. Godnatt Sverige! (förhoppningsvis)


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0