Host, snor, stonk och stön

Dock mellan allt snorande och hostande har jag lyckats få mig två glädjerus idag. Och nej inte pga av att jag hällt i mig en massa host medicin lr liknande. Nej nej, först och främst väcker baby mig genom att så stolt visa att han beställt parfym åt mig, gullunge! Så nu slapp jag fundera mer över det :) Tack världens bästa och underbaraste pojkvän!
Sen ringer mamma och berättar att jag har tagit mig in på Sunderbyns folkhögskola :D WIIIIIIE! Så den 17 Augusti hamnar man bakom skolbänken igen ;D Ska bli förbannat kul! Trodde faktiskt inte ens jag skulle ta mig in, men jag lyckades :D Så som sagt, mellan allt snorande och hostande så har man fått sig iaf två glädjerus idag. Återigen, tack världens bästa pojkvän för att du finns, då menar jag inte för parfymerna. Utan för att du finns, du är min och du är bäst!

Nu ska jag göra någonting kul, typ som att sitta framför tvn (som man gjort precis hela jäkla dagen) Suck.


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer
hannie

grattis! :D va ska du börja plugga?

2009-06-18 @ 21:54:13
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0