GRATTIS LILLEBROR!

" iDAG ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR IDAG ÄR DENNIS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!!"

Idag äre lillebrors tur att fylla år. Och inte nog med det så fyller han för fasen 17. Nästa sommar kan han juh gå ut på krogen med sin käre syster ;D Ska bli riktigt kul! Nåja, förlåt att jag inte kommer hem och firar dig lillebror. Men vi tjuvfirade juh dig i fredags ;D Hoppas du vart nöjd med presenterna. Ha en bra dag lillebror!

Just nu sitter jag och inväntar svärmor och svärfar som ska komma och hälsa på :) Mattias är och lämnar blod så jag sitter själv här hemma. Idag blir det nog en trevlig dag, tror det står med en massa grejer på schemat iaf :) Näe nu ska jag sysselsätta mig med nått annat. Cya!


Over and out
Puss&Peace



Syskonen full&Fullare. Grattis broe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0