Firar mig själv

En dag som denna då man är ynklig och ensam då får man faktiskt gotta i sig MAX mat ;) Jag menar jag måste juh fira att jag tog mig in på skolan ;D Så det var romantisk middag för en.
Nu sitter jag här med en massa färg i håret ihopp om att jag ska bli av med det fjortis gula man har i håret. Tänkte satsa på en mer neutral färg, så jag har köpt en beige blond som jag länge vart sugen på men inte riktigt haft modet att inhandla. Men nu är det försent färgen är i håret, så bara hålla tummarna ;D

Efter färgningen i håret kommer jag vara helt uttråkad, igen. Nu när det är sommar så är det fasen bara skräp på tv. Typiskt, när man är sjuk och allt. Var dessutom och hyrde film igår så har inte råd att hyra en idag igen. Sprättade nämligen sista pengarna på hårfärgen. Men men, sånt är livet. Nu ska jag parkera mig i soffan och fortsätta snora. Cya.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0