Det lever om

Idag har man hunnit göra en hel del. Vaknade av att papi ringe och väckte mig just efter 8 imorse och eftersom jag somnade efter 5 imorse så kan ni förstå att jag var trött. Nåja, bara pallra sig upp och bege sig mot kalix. Väl i Kalix har jag vart på möt på Arena ung, lr snarare på en föreläsning. Det var juh inte den mest spännande upplevelsen jag haft i mitt liv direkt. Tror aldrig mina ögon har rullat så mkt i huvvet förr haha.
nåja, jag överlevde iaf och begav mig på stan och var förbi furuhed med yokoo. Sen har vi hunnit vara och käka våra goo tallrikar haha ;D Sen for yokoo iväg och jag for och överaskade papi med ett snabb besök på hans jobb. Han såg faktiskt riktigt glad ut. Sen var jag och drack kaffe på mammis jobb och surrade med henne. Även hon verkae riktigt glad att se mig. Kom på att jag har aldrig varit utan mina föräldrar så här länge haha. Var typ 3 veckor sen jag såg dom sist. Nåja, på onsdag beger jag mig till Kalix igen och får lov att umgås med la familia lite bättre :)

Nu är jag hemma i Boden igen. Var hemma just efter 5, riktigt skönt! Känns dock som att min kropp inte alls mår nå bra. Jag typ hettar och har J*vligt ont i magen, åååh blir så jävla less. Garanterat cystorna. Orkar inte ens kolla upp det nå mera. Önskar att dom bara kunde försvinna så man kanske slapp ha ont nångång. Men men, jag och min tur.

Nu ska jag sluta beklaga mig och krypa ner i soffan. Ska se CSI och sen hade jag tänkt mysa lite med älsko när han kommer hem från gymmet. Sen blire att nana kudden. Cya.

P.s

Fy faan vad jag är kär!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0