Alive för hela slanten!

Då har man druckit två dagar i rad. Den tredje och sista dagen är nu här, det tycker jag vi avslutar med att supa oss dyng raka och sjunger tills vi inte har nån röst kvar. Hejja!
Har varit riktigt kul, fast har hitills haft roligat igår, och jag har riktigt bra känsla inför denna kväll också. Så man får väl se ;D Idag kommer iaf min yokoo hit, olite jävla glad jag var att det löste sig! Tur! :)
Var förbi lule och shoppa lite igår. Helvete vad dom har rea överallt! jag hittade hur mkt som helst, men har inte råd att köpa precis allt jag ville ha. Men fick iaf två klänningar, ett par jeans, 1 T-shirt, Örhängen, piercingar, nya skor m.m med mig hem. Så jag kan väl inte direkt klaga heller ;D Någonting helt otroligt är faktiskt att Emelie Nilsson inhandlade sig själv en rosa klänning. Ja ni läste rätt, en ROSA klänning! Och den parta jag loss i igår, det var helt ok. Tänkte försöka se lite "flickig" ut ;)

Nu ska jag ut och dega på balkongen, sen bege sig ut på gräsmattan för sig själv höhö. Cya!



Over and out
Puss&Peace


Igår såg jag ur så där. Baby såg inte lika chokad ut hela kvällen dock. Överaskade han
genom att hoppa fram med kameran och pussa på han. Snygging ;)


Kommentarer
carro

haha, näe det är ju det jag menar! ;P fyfan.

2009-06-27 @ 15:07:19
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
AnnMary

Vad fint ditt hår är! :)

2009-06-27 @ 18:08:49
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0