Yeah!

Min underbara älskade pojkvän har varit så gullig och inhandlat mig löshår. Inte nog med det så hade der redan idag dykt upp i postlådan. Glad som ett litet barn på julafton sprättade jag upp paketet. Till min stora besvikelse var det inte mkt hår alls. Jag hade juh räknat med att det skulle räcka till en hel förlängning. Men men man får ta det man har och göra det bästa av situationen. Ska iaf hem till Kalix idag och gräva runt i huset, kanske jag har tur och hittar ett par slingor!? Lång hårig vill jag iaf bli!

Förövrigt firar min mamma och pappa 4 år som gifta idag. Gräättz kära päron! Hoppas ni står ut med varandra ett par år till haha!

Förövrigt vad denna dag ahr att erbjuda lär juh märkas. Funderar på att apnappa med mig Annis till Ryssland, så man får väl se. Nåja, ska kirra sallad nu. Cya


Kommentarer
johanna

skit snygg design gummis ;) <3

2009-07-23 @ 19:02:51
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0