Sundsvall

Förlåt för min dåliga uppdatering. Men jag befinner mig just nu i Sundsvall. Bestämde oss igår så vi for. Var ute och drack igår vilket var riktigt härligt. Här är varmt och skönt som faan! Sitter just nu ute på balkongen med solen som skiner på mig, härligt härligt. Snart ska även jag börja dricka. Men först ska jag nog chaffa lite :) Blir att festa idag och imorrn med, det är juh gatufestival här nu så. Blir här tills på måndag tror jag. Vill inte ens åka hem! Till största delen för att jag äntligen har hittat ett ställe i sverige som faktisk kan blanda till en pína colada. MUMS!

Btw, shiit vad folk har börjat läsa min blogg. Måste juh bero på att jag har börjat dela med mig av så otroligt bra tips, t ex om just morötter ;) HAHA! Näe men det är juh kul. Keep it up!

Nu ska jag gå och kladda på lite smink i ansiktet så man kanske vågar sig ut ikväll. Ha det bra people!



Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0