Sorry

Nu har jag faan inte uppdaterat på jävligt länge, i know sorry. Men jag har haft fullt upp och vi har knappt varit hemma så. Men nu är vi Äntligen hemma! Kom hem igår för Mattias fick jobba på statoil. Sen var jag värre kreativ, jag städade, diskade och handlade. Skönt att få det bortgjort, var inte vackert här hemma. Men men.
Har juh vart i Ötå lr närmare bestämt i Hedenäset hos Mattias föräldrar. Hart druckit gott, ätit gott och haft det jätte trevligt! Har faktiskt varit grymt roligt! Fick träffa en jäkligt stor del av släkten Sundelin och det var inte annat än trevligt :) Har vart ut på hotellet i Ötå också, träffade massa kompisar och svammlade på en hel del. Kan inte annat säga än att jag har haft en toppen helg :)

Men nu är man hemma och här händer väl inte allt för mkt nytt. Kom förbi en massa folk här tidigare som har spelat poker med Mattias, torr jag bodde vid tvn och såg på "Se upp för dårarna". Sen har vi bara haft kvälls fika och myst på vid tvn. Fortsättningen blir desamma. Tänkte bara ta mig en snabb dusch först. Men nu har jag kladdat ner lite och nu ska jajg försöka uppdatera varje dag igen, så håll utkik :)
Cya!



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0