Jag är hungrig

Om ni läst mina tidigare inlägg kanske ni förstår att jag är uttråkad!? Lr uttråkad och uttråkad, har roat mig själv genom att rota igenom min mejl och funnit dessa haha. Tycker dom är bra så jag tänkte att nånstans kanske nån annan har lika dålig humor som mig kan finna dessa bilder och påståenden som roliga.
Varför jag är uttråkad är följade, Mattias ligger och sover och är helt död efter att ha jobbat natt 4 dagar i rad. Och vi bor juh inte idrekt i en 5:a så jag får försöka tänkte på varenda liten rörelse jag gör så jag inte ska väcka honom. Bortsett från lite knapprande från tangentbordet, det får han leva med (sova med).
Men nu har det börjat kurra värre i min mage och den skriker mer lr mindre efter mat. Tanken på att vi har tacos kvar från igår gör inte min hunger mindre. Näe kanske man ska vara så jävlig och chansa på att han sover igenom microns surr!? Jo jag gör så, i need food!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0