Egen designat

Vaken som vanligt. Dumma jag! Är trött som faan men ändå sitter jag här. Jag måste juh söka hjälp! I need sleeeeeeeep.
Idag har det nväl inte hänt så mkt mer än att jag har varit en förbannat sur tant hela dagen. Tyvärr har det också lyckats gå ut över min omgivning, det vill säga Mattias. Förlåt gubben :( Man blir helt klart knäpp i skallen utan sömn, iaf jag!

Senare på kvällen fick vi faktiskt besök, ochd net var ingen mindre än min la familia ;D Var jätte kul att dom kom förbi och hälsade på :) Dom hade först vart till lule för bror tänkte köpa nå skit. Men skiten visade sig vara skräp haha. (kommer inte exakt ihåg vad han skulle köpa så. Nått med motor iaf haha!)
Efter dom farit satt jag hemma själv och har bara legat och myst på med Myran och kollat film :) Mattias var det enda som saknades. Istället för att gorma på honom hade jag faktiskt kunnat kramas med honom idag, men är man miss monster så är man. Nåja, ny dag imorrn och hoppas på en hel del mys då ;)

Näe nu ska jag kasta skallen i kudden. Kanske få läsa lite mer ur min superbra bok ;D (Har snat läst havla sen igår höhö)
Godnatt sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0