Chips och strumpor

Nu har man varit och hyrt två filmer, inhandlat gotta och hälsat på baby. Och för första gången på hela sommaren så har jag tagit på mig ett par strumpor. Så nu sitter jag här i min älskade bob marley tröja och mjukis brallor, tsm med ett par varma strumpor. Nice! Nu saknas bara en Mattias brevid mig. Men han jobbar så det blir film maraton för sig själv. Nåja.

För övrigt tänkte jag bara skryta lite på min pojkvän. Han är bäst, och jag är så kär i han så jag har blivit mer knäpp än jag var från början. Han kan verkligen få en att må så bra genom att bara finnas. Jag älskar honom, så otroligt mkt.

Slut på smöret, nu ska chipsen ner i dippen, höhö.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0