Champangeflickan

Nu har jag läst ut boken. Boden som jag köpte för två nätter sen på statoil. Boken heter "Champangeflickan" och är defenitivt en av dom bästa böcker jag läst. Den rekomenderar jag verkligen starkt! Den var jäkligt spännande och att det är en sann berättelse gör inte saken mindre intressant. Nu är jag däremot uttråkad och funderar på att inhandla mig en ny bok på statoil. Har dock lite huvudvärk av min intensiv läsning dom senaste dagarna. Kanske dags att fixa nya googels nu höhö.
Nu ska jag hur som haver gå till statoil och inhandla med en caffe latte av märket "emmi". Köpte en sån tidigare ikväll dels för att jag såg en tjej köpa den igår, dels för att den heter "emmi" och Emmi har min mamma kallat mig så länge jag kan minnas. Och inte nog för att den såg god ut, det var den också. Nåja, statoil var det. Godnatt sen då. P.s glöm inte att köpa boken, om inte annat läsa den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0