Byx lagning

Jahapp, vad fasen gör jag vaken? Jo efter mitt schema lagda statoil besök så var jag dum nog och satte mig här, och fastnade. Jävligt onödigt. Ironiskt nog gick jag hem för att jag vart trött som faan men innan jag hade hunnit passera hem tröskeln så var jag som en trimmad ekorre i skallen. Jippie. Tänkte iaf gå och tvätta bort sminket och krypa ner i sängen. Kanske är någonting bra på tv? Lr kanske inte. Barn programmen börjar väl snart? Fniss.
Näe tänkte vara så där halv snäll och försöka lappa ihop Mattias byxor. Jisses vilken kvinna han har. Näe slut svammlat, sängen nästa. Godnatt/Godmorgon.


Det kittlar i magen när jag tittar på dig när du inte ser

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0