Äh va faan

Det här med uppdateringen går fortfarande lite segt som ni kanske märker. Kanske för att jag egentligen inte har så hemskt mkt intressant att skriva. Fast det har jag juh visseligen aldrig!? Nåja, igår vart det film mys återigen. Mest för att försöka hålla Mattias vaken så länge som möjligt så han får vrida om dygnet. Inatt ska han nämligen jobba. Vad jag ska hitta på att roa mig med är fortfarande ännu oklart.

Sitter just nu och undrar när Herr Sundelin har tänkt dyka upp. Tror nämligen det är jag som åker på kock arbetet idag.
Juste har glömt berätta att jag har lekt med mitt hår,..igen. Vart bra tycker jag och Mattias säger att han tycker det är fint. Men det säger han bara kanske!? Haha! Nåja, nu är min stora kris löshår. Jag behöver det verkligen för att jag ska överleva min vardag. Tvii åt kort hår! Aldrig mer ska jag klippa mig kort. NEWWA! Please god give me loong hair again!

Nåja, hur mkt jag än bönar och ber tror jag trots allt inte att gud ger mig mera hår på skallen. Ska gå och gräva ner mig i soffan lr nått. Vart på lite halv snett humör så här för mig själv. "Död åt luder!" Cya.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0