So guess what, i´m still a rockstar!

Tjalle!
Efter läkar besöket for jag och Johanna och plockade upp Sara och Elin. Sen drog vi något varv runt stan och snacka skit och allmänt flumma på. Sen fick jag fara och lämna min Yokoo på skolan så hon kunde ta bussen hem.
Efter det drog jag och reserande av brudarna ett varv till på stan och gjorde några ärenden. Efter det drog vi på B4 och käkade. Sen såklart en vanlij latté på det. Mums!
Satt även där och disskuterade om allt mellan himmel och jord. Var riktigt trevligt. Sen beslöt jag mig för att det var dags att börja dra mig hemåt med tanke på att pappi skulle ha bilen. Så home to russia vart det.

Parkerade mig totalt oväntat vid datorn. (Brist på annat). Hade dock en duktig tanke på att ta ut Molly på lång promenad för att få bort lite överskotts energi från henne. Och egentligen från mig med. För denna kväll har jag betett mig som en övertrimmad duracell kanin. Är på sånt äckligt jävla bra humör just nu så det finns inte. Jag hoppas det håller i sig. Iaf ett par veckor. För så här bra, är det riktigt längesen jag mått! Det beror på väldigt många, och egentligen små orsaker. Varför? Det vet vissa, andra inte. Man kan juh trots inte blotta hela sitt liv i bloggen ;)

Just nu sitter jag hemma i Russia och surrar med Jöntti. Våra helt normalt nattliga och politiska samtal är alltid lika intressanta. Kanske vi skulle satsa på den politiska karriären, lr vad tror du jöntti?
Nåja, kanske man skulle försöka ta sig i sängs i tid ikväll? Näe! ;) Har mer intressanta saker för mig haha.
Imorrn ska jag???...ööömh.?.. Det återståratt se :)

Sen måste jag säga ett stort tack till tjejen som designat min blogg!
http://www.kristinschelin.blogg.se/ 
Tack snälla tjejen, jag vart as nöjd! :D

Bjuder på en bild på mig själv som jag inte ens kommer ihåg att jag hade fören idag haha. Men man måste juh bjuda på sig själv ibland. Och det har jag fått höra att jag tydligen gör på tok för lite :P
Sen får jag väl säga, Godnatt sverige!



Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0