Please come back!

Jag vaknade av att min mobil ringer. Den har ringt säkert 15 gr, men har varit på tok i natt mössan för att svara. Men när jag väl öppnade ögonen läste jag ett medelande där det stod "Det är viktigt som faan!". Jag ringer upp och misstänker att det kanske ändå inte är något allvarligt. Så fel jag hade. En vän till mig fick inatt en kvin genom hjärtat och har gått bort. Till en början ville jag inte tro vad människan just hade berättat för mig.
Jag ringde då upp till min andra kära vän i Kiruna och hörde om det var sant. Han behövde inte ens säga något. För i samma stund han hade svarat och sagt hej, hörde jag att det var sant..

Visst den här killen är ingen jag suttit och umgåtts med varje veckan. Men en kille som jag haft kontakt med i nästan två år. En kille som nästan alltid fick mig att få ett leende på läpparna. Han peppade mig när jag var ledsen uti Jerry.
Har tillbringat dom senaste två veckorna med att både skriva sms och snacka i telen. Förra helgen var det tänkt att jag och Johanna skulle åka och hälsa på honom och min andra kill kompis. Men hans bil ville inte samma som han *skratt*.
Så vi bestämde oss väl istort sett för att jag skulle komma nu ihelg istället. Fast du har kämpat sen i söndags att jag skulle komma redan mitt i veckan till dig. Du ville att jag skulle ha varit med dig och festat igår. Jag stannade hemma.
Jag satt och smsade med dig istort sett hela dagen igår. Jag tog emot ett sista medelande av dig kl 22.59 som jag inte ens svarade på. Jag satt då i telefonen och tänkte att jag svarar sen. Men jag glömde bort, förlåt!!!!!!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu!? Är så jävla orolig för min andra kill kompis i Kiruna. Jag känner en panik för vad du går igenom just nu!  Du måste ringa mig, jag finns här och kommer alltid göra det!

Jag vill bara gå och lägga mig igen, somna om, vakna och inse att allt bara varit en hemsk drömm.


R.I.P Vännen. Alla min tankar går till dig! <3



Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
Therese

R.I.P :(

2009-01-29 @ 21:14:47
URL: http://tiishe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0