I think i belive in you

Gooooooo morgon goo morgon!
Vaknade av att Johanna som vanligt studsar upp ur sängen och beter sig som en över stimulerad bumbibjörn. Det innebär alltså att det är dags att stiga upp, vare sig man vill lr inte!
Fast ett litet plus i kanten var faktiskt att vi låg kvar och surra ett tag i sängen, (Fast hon var kissnödig) Thank you ^^

Vad som händer och sker idag, är jag faktiskt ännu inte riktigt säker på? Ska och lämna prover kl 2, så då blir det Kalix iaf. Sen finner man alltid sig något att roa sig med ;)

Nu måste jag dra och käka frulle med Johanna. Hon sitter här och hotar med att gasa ihjäl mig. Och med tanke på "lukt provet" jag fick så betvivlar jag henne inte när hon säger att jag skulle dö! Haha.


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0