I dont belive in stars!

Tjalle!
Började dagen med en för jävla snygg hes och porrig röst. Johanna ringde och väckte mig, så var juh tvungen att offra min stackars hals för att surra med min gullunge! Av nån mirakulös anledning tog jag mig upp ue sängen och in i duschen. Mammi kom hem och gjorde vofflor, så tryckte i mig en till frukost. Sen begav jag mig till kalix och var smakråd till Johanna som skulle välja ut nå nya bågar.

Sen for vi på ett litet privat mission. Efter det for vi på troxxa där jag bjöd min yook på käk. Sen hann vi hälsa på pimon en sväng och snacka lite skiit. Hann med en liten sväng på chili och fynda mig en jacka dessutom. De ni! ;)
Sen kom Madde och mötte upp oss och vi begav oss till B4 för en fika. Blev en massa skvaller över en latte. Sen insåg vi att dom skulle visa Luleå-Frölunda så jag och Madde ville såklart se. Yokoo var dock inte lika sugen. Men det enda jag behövde göra var att muta med en öl, haha. Hon är som svårövertalad ;) Sötröv!

Matchen kanske inte var den mest händelserika, men helt ok. Luleå vann med 4-2. Var riktigt kul att sitta och se hockey med nå brudar för en gångs skull. Defenitivt något som måste göras om! Har även lyckats bli bjuden på hockey dejt någongång framöver, haha de ni!

Efter B4 besökte jag draggen en sväng för att inhandla lite nikotin och snarra. Hyrde oss även en film och begav oss sen hemåt. Väl hemma dega vi ihop oss i soffan och såg filmen. Lr Johanna sov genom filmen... Tur att bror ville vara sällskap ;P

Lyckades få upp Johanna och mobba henne att hon legat och fisigt och dregglat kapp i sömnen, haha.
Sen gjorde jag något jag tänkt göra sen igår. JÄVLA SVIN! Och nej, ni har ingen som helst aning om vem jag menar! Är för Johannas skull jag är förbannad, mer behöver jag nog inte säga. Hoppas du får den skit du förtjänar iaf!!!!!

Nu ska jag och Johanna börja tänka på refrängen och bege oss upp i min otroligt sköna säng. Hoppas bara fetto zimba inte bestämmer sig för att han vill sova med oss. Satan vad han är jobbig! Nåja, ny dag imorrn.
Kanske man beger sig till Skeå och hämtar en skoter med Oscar? Lät ändå som lockande.
nåja, ha det bäst.



Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0