I brist på annat

Så hamnade jag i beslutsångest igår (som vanligt). Nå jag tog tummen ur arslet och som vanligt for i sista minuten till Lule. Micke lyckades övertala mig totalt! Väl i lule bestämde vi oss för att fara till Boden och festa vidare med Matti. Sagt och gjort, vi begav oss till Boden. Hinka i oss massa alkohol och begav oss ut. Öl hinkningen/Drink hällningen resulterade i att Emelie var antagligen en av dom fullaste i Boden igår. Men satan vad kul jag hade! Minns dock inte hur jag tog mig hem. Men jag menar, det spelar väl egentligen ingen roll. Jag tog mig juh hem! ;) Lite ångest men helt okej!

Vaknade och kände hur mkt mina lungor hatar mig. Är juh förkyld. Och jag dansa som ett cp igår och, ja, jag har säkert sjungt med HAHA! För fy faan vad min röst hatar mig alltså. Fick höra att jag har gjort konstiga ljud i sömnen?! Kanske beror på atsman, hmmm. Bra tjej! Nåja, live and let die!

Ikväll hoppas jag på nått bra igen, men jag super juh med brorschaan, då blire faan inte annat än bra. Har dock problemet att vi måste hitta hans kärlek. Äh det fixar sig. Om inte annat efter nån grogg hittar han en ny ;)
Men han ber mig skriva att jag söker en flickvän som är dum i huvudet, skär sig och är rasist, prostituerad och har varit med alla! Ja helt enkelt dum i huvvet. Han har fått det efter gruppen Boll - Min flickvän. Skit bra låt! Särskilt efter nån öl! ;)

Näe, nu ska vi hinka vidare. Sen ska vi ut och göra Boden till en allmänt osäker plats. Vi lyckas alltid!


Har drömt om dig Simon i två nätter nu. Hoppas du har det bra killen...


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0