Då vart den en blogg istället

Tjalle!
Ja nu var man tillbaka till blogg.se istället. Bloggagratis, näe den lägger vi ner! Nytt liv, ny blogg.
Kan juh medela att jag haft den sjukt roligast helg på jävligt länge faktiskt! Fredagen vart juh som sagt att vara i Lule. Hamnade sen i Boden på fredag natt, lr kanske man ska säga lördag morgon?! Haha. Nåja, hamnade där och festade vidare på lördagen. Var ut på krogen och härjade rätt friskt. Jag och Johanna har blivit behandlade som drottningar och blivit äckligt bortskämda! Men satan så kul jag haft. Kan jag säga mer än att jag verkligen behövde den här helgen? Näe.
Kom bort från alla tankar som snurrat i mitt huvud dom sista tre veckorna, men nu, nu känns allt så jävla mkt bättre!
Nytt liv, ny start. Jag börjar om på ruta ett. Och vet ni vad, det känns faktiskt riktigt jävla bra!
Nåja, tack killar för en helt underbart kul helg!

Denna dag har jag tagit mig upp från sängen kring 12. Begav mig till sjukan och lämnade blodproverna. Sen for jag förbi Furuhed och hälsa på Yokoo som så kreativt arbetade på sin is skulptur. Sandra, jag och Johanna har stått och svammlat om allt från idioter till spöken. Efter Johanna fick sluta for vi och käka pizza och satt och snacka mera skit.
Sen for vi på mission, vad vi gjorde tänker jag inte dela med mig här ;) HAHA! Men kul har vi haft. Tack brudar för en trevlig dag!

Sen har jag som suttit och tjura med feber och igen täppt näsa. Vaknade av att jag fått en tung förkylning över mig. Jobbigt. Nåja, i will survive! Imorrn blire att söka jobb om rösten håller. Sen ska jag bege mig till Kalix och umgås med Elin, sen dra en fika med Madde :) Blir säkert riktigt nice!

Nu har jag faan kladdat en hel del. Nu ska jag surra klart med juntti, sen ska jag sova. Är faktiskt riktigt trött. Känner att jag behöver en till ibumetin också. jobbigt. Nåja.


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0