What hurts the most

Tjalle!
Ja jag somnade väl kring 7 imorse :S Blä! Efter telefon samtalet så loggade Mickie mooos in på msn och började såklart skriva med han. Killen var i fyllan så det var extra roligt att skriva med honom haha ;D Disskuterade om allt möjligt och kom fram till en massa svammel. Saknar Mickie moos redan. Han får en alltid att sitta med ett dum leende på läpparna ;D Men i Maj kanske det bär av till Sundsvall och fira lilla mig. Skulle iaf vara äckligt kul! ;) Live and let die!

Vaknade av att Johanna så snällt ringde och väckte mig. Men jaa, jag hade juh trots allt bett henne göra det. Det sjuka är att jag vaknade när hon ringde? Men har inte sovit så jätte bra inatt. Har drömt helt sjuka drömmar! Nåja, fick skratta lite när jag vaknade iaf.

Sen har jag inte hunnit göra särskilt mkt vettigt. Tänkte placera mig själv i duschen snart och tvätta sig lite. Sen fixa mig och sen bär det av på mission igen ;D I love missions!

Fick föresten se en så sööt film på en sån söt liten kille. Tänkte länka den här. Haha i love this guy!


http://www.youtube.com/watch?v=vASd3QGn8eo&feature=related


Nu ska jag tvätta mig haha. Ska försöka kladda lite sen ikväll också. Om jag nu har tid ;)

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0