Please give me!?

Tjalle!
Ja men det gick juh bra att stiga upp idag. Vaknade nästan av alarmet, inte. Sov till kl 13 typ. Steg upp, hoppade i reagge dressen, borstade tänderna och for till kalix. Med andra ord har jag sett ut som ett stort jävla slusk idag! Men det får man göra ibland ;) Har iaf gjort bort att lämna in papprerna nu, plus att jag for förbi furuhed och drack en kopp kaffe med Yook :)

Efter det for jag och solade. Hittade dock Annanus på vägen så hon haka på. Dock bara som sällskap och sitta och se mig näst intill naken haha ;D For sedan förbi henne i hopp om att jag skulle hitta något att ha på mig ihelg. Det gjorde jag också. Om jag nu inte hinner ändra mig 7 ggr till haha. Med mig vet man aldrig hur det slutar ;)

Efter Annanus for jag hem och började färga mitt hår. Löshåret, kladda in mig i lite brun utan sol, joxade med mina naglar. Och nu sitter jag här och glor. Lr jag sitter återigen och kollar igenom gammla bilder. Denna gång på mig. Fy faan hur jag har ändrat utseende alltså :O Och hårfärger, hah! Finns det någon färg jag inte haft?
Och sugen på att bli ljushårig har jag också blivit. Maah! Samma sak varje år. Nå jag tänkte lägga ut några ploika bilder sen på mig, så får ni väl kommentera och säga vilken hårfärg lilla Emelie klär i som bäst ;)

Nu ska jag springa ut och tjuv röka. Sen lägga in "different looks" bilder på mig. Kika och kommentera hur mkt ni vill.
Imorrn lämnar jag återigen Kalix kommun, YES! Godnatt sen då Sverige.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0