No stress

Tjalle! (igen)
I brist på annat tänkte jag att jag kladdar lite här.
Jaa har suttit och kollat på tradera en massa. Och självklart hittar jag en klänning som jag, bokstavligt talat, förälskar mig i! Jag måste bjuda på den, jag måste ha den! Den näst intill skriker Emelie om den. Då kan man juh inte neka! Har blivit peppad av Ronnie att buda på den dessutom. Haha till och med han var hel pepp! Jag gillar hans kommentar även om jag dock inte håller med. "- Emelie, en snygg tjej förtjänar att ha en riktigt snygg klänning!" Haha tack iaf vännen ^^,
Så håll alla tummar och tår för att jag ska få den! Hade kunnat lägga ut en bild på den här, men med risk för att andra faller för min "kärlek" så vågar jag inte. Vill juh inte bli av med den ;)

Nu ska jag faktiskt satsa på sängen. Börjar bli lite less på att brottas med john blund så haha.
Måste in till Kalix imorrn och lämna in nå papper och kvitton. Sen blire kanske en kaffe med yook? :) Nåja, den som lever får se. Vi hörs och ses. Godnatt sverige!

Miss you!...



Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
johanna

jag vill se din satans klänning, fattar du trögt? Fitta

2009-02-12 @ 12:38:53
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0