My heart is yours

Tjalle!
Jaa, man överlevde denna dag. Men ack så jävla pissigt man mått. Min hjärna har varit helt fucked up! Förstår inte hur jag lyckades ta mig upp ur sängen, sminka mig och bege mig till hockeyn!? Jag lyckades iaf. Skönt som faan med frisk luft, dock inte lika jävla skönt med 99 minus grader ute! :S Hatar den här jävla äckel kylan, är less på vinter och snö och allt vad det innebär. Ta mig här ifrån, någonstans där det är varmt.
Ingen som känner sig så där äckligt rik och känner ett litet sug av att bjuda mig på en resa till, pjaa, Thailand? Please?!
Näe, måste fasen kirra mig ett jobb och spara pengar. Då är det inte ens en fundering på att dra utomlans, då far jag.
Näe hojja, ska sluta sitta och lusta mig själv med tanken på att ligga på en vit sandstrand, med klarblått vatten och en iskall cola i handen. Mmmmm...

nåja, tbx till verkligheten. Sitter jag faktiskt hyffsat nyduschad, lurvig i håret och fryser framför Mattias dator och glor runt lite. Han är helt inne i bubbel breaker världen. Det svider nog extra mkt nu när jag tagit poäng rekordet, hehe. Sorry baby ;)
Men har faktiskt seriösa planer på att lura av honom telefonen och krypa ner i hans famn och bara må bra. Skulle inte sitta helt fel och sova lite heller. Imorrn har han (tur som är) ingen tid han måste upp. Vilket innebär att jag slipper ligga kvar själv i sängen och försöka somna om, själv. Så imorgon blir det att stanna kvar i sängen ett braaa tag, faan vad mysigt!

För övrigt kan jag väl bara tillägga att jag mår bra, riktigt bra. Det kittlar i magen varje dag. Och det är tack vare Mattias, han är bäst!
Sleep tight my friends!


Over and out
Puss&Peace





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0