Miss you

Tjalle!
Ja man kan juh fråga sig vad jag gör vaken? Det vet jag väl egentligen inte ens själv. Kanske gruvar man sig för att gå och lägga sig själv!? :/ Men söt kommer om typ två timmar. Hur hemskt det kanske än låter så hoppas jag att jag sover då. Ska upp kl 10. För sen ska jag till Sunderbyn, hejja, jippie och hallelujah! Tyvärr inväntar jag mig allt annat än bra nyheter där ifrån. Får väl hoppas att jag har fel? tror dock inte det.. It hurts!

Näe, kanske man skulle ta tummen ur arslet och faktiskt ta sig in i duchen. För duscha imorrn innan Sunderbyn, är inte ens ett alternativ. För jag kommer vara som ett vandrande lik! Nåja, Godnatt sen då sverige.

Tack söt för att du för jämnan får mig att sitta med ett leende på läpparna. Det värmer!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0