Just a little bit

Tjalle!
Vaknade efter 11 nångång tror jag det var!? Nåja, sov juh inte bort hela dagen iaf. Kravlade mig upp ur sängen och har degat runt som en säl i Mattias lägenhet. Han har varit duktig och både skottat sin parkering och vart och tränat. Wiie, känner hur jag sakta men säkert står brevid och sväller haha! Men jag ska faktiskt börja träna! Mamma har lovat att joina. Detta kan faan bli intressant! Skulle inte sitta helt fel att loosa se så där 10kg och bygga upp en hel del muskler. Nåja, den drömmen går liksom inte ihop med min nuvarande livstil :/ Ääh! Peppa mig!

Har fått erbjudande om att fara med Johanna och co och se skotercross här i Boden på lördagen. Sen skulle även drängarna infinna sig på Western Farm. Låter faktiskt inte som en hel tokig dag, snarare tvärtom.
Sen lyckades jag få ett erbjudande som är ganska precis tvärtom än skotercross och drängarna, nämligen följa med på en utlands resa. Asså det svider juh i hela mig och säga nej till det faktiskt. Jag menar jag har suttit och gnällt om hur gärna jag vill utomlans. Med med tanke på min ekonomi och min hälsa så ser det inte särskilt just ut. Mitt i allt får jag inte ens se drängarna :(...

Nåja, på fredag blir det sunderbyn och kolla om det fyllts på med mer blod i buken. Har det gjort det blir jag faan less! Då blir jag inlagd och det blir operation. Känner mig allt annat än sugen på att tillbringa flera dagar/nätter på sunderbyn :S

Näe, nu var jag duktig och kladda ner lite "spännande" saker som händer och sker i mitt liv just nu. Ska försöka bli lite mer duktig på det här med att blogga. Oftare och med mindre text. Så mkt enklare och kanske till och med intressantare att läsa då!? Nåå, Godnatt sen då Sverige!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0