Ice touch

Tjalle!
Lyckades faktiskt vakna imorse, av alarmet dessutom. Dock ringde både mammi och Mattias och kollade mig. Lika bra var nog det haha ;P Nåja, väl i Sunderbyn såg väl det mesta helt okej ut. Blodet i buken hade minskat till hälfte, vilket är ett väldigt gott tecken på att kroppen tar hand om blödningen alldeles själv. Kanske man vågar pusta ut lite grann nu?! Njaa..

Efter Sunderbyn har jag varit på stan här i boden och sprättat lite pengar. Köpte en present till baby som han ska få här senare. Om han tycker om den/det är juh en annan femma haha ;P Köpte även lite "presenter" åt mig själv haha. Näe men inhandlade lite mer behövligt skrot som en kvinna alltid har nytta av.
Efter min lilla shopping rundan vart jag bjuden på lunch med baby. Efter det hamnade jag i mat koma och fastnade i hans säng. Tog mig dock tillslut upp och insåg att jag måste sysselsätta mig, annars kommer jag tillbringa dom närmsta timmarna i sängen. Är helt död i skallen!

Tänkte bege mig till solariet och fortsätta jobba på brännan. Sen dusch och om duschen är jätte jobbig kanske jag ändå måste ta en power nap ;) Baby slutar 16 vilket innebär att jag får sällskap i sängen. Mmmm!
Annars blire en chill kväll. Kanske se filmen som Mattias köpte tidigare i veckan? Ajja, det återstår att se.
Cya

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0